Cantate Domino

Deze website is deel van www.bruggelokaal.be.

Kerstmis 25 dec 2014

Cantate Domino zingt de kerstmis in O.-L.-Vrouwkerk van Ver-Assebroek

Ziekenzorg 19 dec 2014

Het koor Cantate Domino zong kerstliederen voor Ziekenzorg Ver-Assebroek.Bij het aanklikken van de foto's, worden deze uitvergroot.

Zonnelied 17 dec 2014

De foto's aanklikken om ze uit te vergroten:

SINT-CECILIA nov 2014

Deze foto's kan je uitvergroten door erop te klikken

voorzitter dup Luc, Toon en Eric mia Jo en Myriam Gerard,Hedwige,Armand en Jan Trees,Karolien,Ria en Gilbert Johan en Karolien Dirigent Eric en Jacqueline Luc, Toon Charlotte en Michel Leen en Christiane Hilde en Mia Myriam en Jo Gerard en Yolande André en Diaken Eric Michel en Charlotte organisatoren organisatoren Johan en Ingrid Gerard, de voorzitter Gerard en Jo Gerard en André Gerard en Gerard logo Gernard en Mia Charlotte en Jan Kooroptreden St.-Cecilia in kerk OLVA Eric de koorleider Muziekpaneel van Christiane